- Anoniem17 september 2013 om 17:01
Hallo,
Ik denk dat ik ongesteld ben geworden. (3 maanden terug al denk ik) want toen had ik 1x per maand iets lichtsbruinig/bruinige streepjes in mijn onderbroek.. Heel weinig maar… Nu een bruinige vlek.. Ben ik ongesteld??(ziefoto)
Mvg,
Clarisse5 reactiesReagerenTandor117 september 2013 om 17:16Hoe oud ben je anoniem?
Het lijkt erop dat je binnenkort ongesteld gaat worden.
Reageren
De eerste menstruatie wordt doorgaans voorafgegaan door enkele maanden van verhoogde vaginale afscheiding. Dit wijst erop dat het groeiproces op gang is gekomen en dat het slijmvlies van de baarmoeder en vagina tijdelijk overgestimuleerd worden.Anoniem17 september 2013 om 20:15Ik ben 13.. Maar ik heb nog bijna geen borsten dat hoort toch ik zit net tussen 65aa/65A in..
Reageren
Ik heb sinds mei wel eens een natte onderbroek van alle afscheiding jaTandor117 september 2013 om 20:30Ik ga ervan uit dat je dus binnenkort ongesteld gaat worden.
Reageren
En je borsten: die gaan dan wel vanzelf groeien.
Je kunt inlegkruisjes gebruiken om die natte onderbroek te voorkomen.Anoniem18 september 2013 om 20:32De grote bruine vlek is weg.. Vandaag wel wat buikpijn gehad maar nu weet wat grijs bruine streepjes.. Hoort dit er ook bij??
ReagerenTandor118 september 2013 om 20:37Ja hoor. Dat is heel normaal en hoort erbij.
Reageren