Zoeken Vraag het forum

Soms bruin verlies ????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Phoeke

hallo

vorige week heb ik een paar dagen bruinverlies gehad niet zo echt veel een veegje op inlegkruisje meestal was het smorgens en dan niks meer tot de volgende dag weer zo een paar dagen nu heb ik en mijn vriend gevreeen en snacht’s wakker geworden en toen zag ik was bloed op mijn inlegkruisje maar toen ik veegde niks te zien en ook de dagen erna niet
    moet ik dit stellen als mijn menstruatie of ????

alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    Phoeke

iemand ????????

Reageren
    Infinity

Dat bruine zou ik echt niet weten…het lijkt op innestelingsbloed. Dus heb je veilig seks gehad met je vriend? (Ik wil je niet bang maken hoor!)

En dat bloeden, als je ontmaagd werd dan kan het zijn dat je maagdenvlies is gescheurd. Of misschien had je een wondje aan de binnenkant? Ik heb dat ook gehad denk ik, bloedde ook elke keer. 2 weken niets erin gehad, en over was het bloeden na de seks.

Reageren
    Phoeke

hey dank je voor je antwoord

maagd ben ik al jaren niet meer dus dat kan het niet zijn ik weet ook niet hoe het komt zal nog wat rond kijken of ik iets vindt alvast bedankt x

Reageren
Reageer op: Soms bruin verlies ????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.