- anoniem18 december 2017 om 14:38
Een week geleden is mijn menstruatie gestopt. Nu ging ik vanmorgen naar de wc en zag ik met afvegen wat bruine afscheiding.
Ik ben niet aan de pil, heb geen seks gehad, alleen hand en mond werk. Ik heb deze afscheiding nog nooit eerder gehad een week na mijn menstruatie is gestopt en maak mij zorgen.
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is en of ik mij zorgen moet maken? Ik kan toch niet zwanger zijn?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 15:17Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het is doorgaans nog wat oud bloed van de laatste menstruatie dat nog uit de baarmoeder komt. Dat kan wel eens voor komen.
Reagerenanoniem18 december 2017 om 15:20Is het normaal dat dat na een week na het stoppen van de menstruatie nog komt?
Ik heb het vaak wel de laatste dagen van de menstruatie maar nog nooit na een week..
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 15:21Dat kan hoor. Dat is zeker niet vreemd.
Reagerenanoniem18 december 2017 om 21:10Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Het blijft nu niet alleen bij bruin oud bloed maar ook vers rood/roze bloed met kleine stukjes weefsel erin.. het is niet veel maar wel iedere keer bij het afvegen zit er wat op het wcpapier. Ben ik nu weer ongesteld of wat is dit???
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 21:25Dan zou het een tussentijdse bloeding kunnen zijn.
Reagerenanoniem18 december 2017 om 22:02Dat heb je toch alleen als je de pil slikt? Ik slik namenlijk al meer dan een jaar geen pil
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2017 om 22:23Nee, dat heb je niet alleen als je de pil slikt.
Reageren