Zoeken Vraag het forum

bruinverlies na nenstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Een week geleden is mijn menstruatie gestopt. Nu ging ik vanmorgen naar de wc en zag ik met afvegen wat bruine afscheiding.

Ik ben niet aan de pil, heb geen seks gehad, alleen hand en mond werk. Ik heb deze afscheiding nog nooit eerder gehad een week na mijn menstruatie is gestopt en maak mij zorgen.

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is en of ik mij zorgen moet maken? Ik kan toch niet zwanger zijn?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het is doorgaans nog wat oud bloed van de laatste menstruatie dat nog uit de baarmoeder komt. Dat kan wel eens voor komen.

Reageren
    anoniem

Is het normaal dat dat na een week na het stoppen van de menstruatie nog komt?

Ik heb het vaak wel de laatste dagen van de menstruatie maar nog nooit na een week..

Reageren
    John (moderator)

Dat kan hoor. Dat is zeker niet vreemd.

Reageren
    anoniem

Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Het blijft nu niet alleen bij bruin oud bloed maar ook vers rood/roze bloed met kleine stukjes weefsel erin.. het is niet veel maar wel iedere keer bij het afvegen zit er wat op het wcpapier. Ben ik nu weer ongesteld of wat is dit???

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het een tussentijdse bloeding kunnen zijn.

Reageren
    anoniem

Dat heb je toch alleen als je de pil slikt? Ik slik namenlijk al meer dan een jaar geen pil

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat heb je niet alleen als je de pil slikt.

Reageren
Reageer op: bruinverlies na nenstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.