- Anoniem8 januari 2015 om 07:54
Hallo,
Ik zit niet aan de pil en slik verder ook geen medicijnen.
Ik heb normaal rond de 25ste mijn menstruatie. Ik heb vorige maand voor het eerst sex gehad, wel veilig met condoom, maar op de dag dat ik ongesteld moest worden kwam er alleen maar een beetje bruin slijm uit. En dat dan voor een paar dagen. Ik ben daarna met mijn vriend clearblue gaan halen om te testen of ik zwanger kon zijn. Maar het was negatief. 7 dagen later hebben we het weer gehaald maar nogsteeds negatief.
Moet ik mij zorgen gaan maken als ik deze maand nonogsteeds niet ongesteld ben geworden?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2015 om 11:08Als jullie een condoom hebben gebruikt en die is niet stuk gegaan, is het zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Hoe oud ben je?
ReagerenAnoniem8 januari 2015 om 17:01Ik ben 17, en nee hij is niet stuk gegaan. We hebben nog gecheckt of er een gaatje in kon zitten maar dat was niet zo. We gebruiken alleen het merk durex. Ik durf alleen niet om naar de huisarts te gaan maar als ik het deze maand nog niet ben geworden ga ik wel even langs.
Reageren