- elisa31 augustus 2012 om 05:44
hoi
ik ben gestopt met de pil en ik en mijn vriend zijn intiem geweest maar na een tijd heeft hij me nu gedumpt.
ik ben intussen al flauwgevallen en ik krijg men maandstonden maar niet zoals vroeger.
ze zijn de eerste 2 dagen gewoon met veel bloed maar heel waterachtig precies…
en daarna zijn ze meer roze…nu ik had al een test gedaan en bloed laten trekken maar het was negatief.
ondertussen ben ik 5 killo afgevallen maar ik zie dat nu ook niet aan mij
kan het dat ik nu toch zwanger ga zijn of beeld ik me vanalles in dat er niet is xxx
4 reactiesReagerenLauriane31 augustus 2012 om 10:08Hallo,
Reageren
Zowel de test als de bloedtest geven negatief. Lijkt me dat je niet zwanger bent, maar dat je gewicht verliest waarschijnlijk door verdriet omdat je vriend het heeft uitgemaakt.elisa31 augustus 2012 om 21:08nee want het was al bezig toen het nog niet uit was pakt dat ik 2 maand gestopt ben en dat het nu 3 weken uit is en ben al 5 weken aan het afvallen ofzo xxx
ReagerenOlga1 september 2012 om 10:23Als je om onverklaarbare reden veel afvalt, ga dan naar je huisarts. Hij kan je lichamelijk onderzoeken. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Olga
Reagerenelisa3 september 2012 om 12:35ik ben juist geweest omdat ik ziek ben geworden en heb het met haar erover gehad ze vind het abnormaal nu moest ik ook op de weegschaal staan en ben weer op een week een kilo kwijt (nu ik ben er niet kwaad voor hoor hihi) maar ze denkt dat het kan zijn door schildklieren misschien we zullen zien xx
Reageren