Zoeken Vraag het forum

bruin bloed verlies na morningafterpilll

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • minaelina

hoi,

ik weet echt niet wat ik moet doen, ik leeg hier op de site allemaal verschillende oplossingen van mensen met het zelfde probleem als my, maar ik weet echtttt nietttt wat ik zelf moet doen. dus vandaar dat ik mijn vraag zelf maar stel..

vorige week maandag was mijn laatste dag van mijn menstuatie. ik heb vorige week dinsdag seks gehad met mijn vriend, achteraf bleek het condoom gescheurd te zijn, het was 11u savonds dus volgende dag hebben we rond een uur of 5 smiddags de morningafterpil gekocht, deze heb ik tond 11 uur savonds ingenomen..

ik begon al enorme hoofdpyn enzo te krijgen, las dat dit een verschijnsel kon zijn van de morningafterpil,

maar nu een week later zag ik ineens dat ik bruin dun bloed verloor met kleine bruine draadjes erin en voel een opgeblazen gevoel onderaan me buik..

ik lees dingen over miskramennn, buitenbaarmoeder zwanger zijn, restjes van ongesteldheid blahblahblah..

ik word echt nergens wijzer van. kan iemand mij gerust stellen? heb teveel gedachtens nu….

alvast bedankt!!!

1 reactie
    Reageren
    ilham

k heb je vraag k krijg alleen bruid bloed maar beetje rood bloed.k wil graag weten

Reageren
Reageer op: bruin bloed verlies na morningafterpilll
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.