Zoeken Vraag het forum

Ongesteld seks hebben

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tess

Ik ben vorige maand begonnen met de combinatiepil(weer voor het eerst in een lange tijd) toen ik voor de 2de dag bloeden. Vanaf toen tm nu zit nu in de stopweek heb ik alleen maar gebloed dus nu denk ik iets van 30 dagen. ik merk aan m’n lichaam nu dat de stopweek is (bijkomende menstruatie klachten). maar mijn vraag is allereerst denk je dat na de topweek per begin met slikken dat de bloed dan weg is ?

Plus mijn scharrel wilt seks, maar die is vroeger naar de wallen geweest. Ik ben een beetje bang dat hij misschien aids heeft en ik weet dat dat wordt overgedragen door bloedt. Daarom wil ik nu nog geen seks maar hij vindt het niet erg, maar als bloed en wij hebben seks en hij mij ook beft. Ondanks dat voor seks wij een condoom gebruiken. Kan ik dan sneller aids/hiv krijgen? Aangezien je het krijgt vaak van bloed.

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)
Reageer op: Ongesteld seks hebben
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.