Zoeken Vraag het forum

Menstruatie na implanon en de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meike

Hallo,
    Ik heb even een vraagje ik heb voor een half jaar een implanon gehad, deze anticonceptie werkt niet voor mij dus ik heb in over leg met de huisarts hem eruit laten halen. Nadat deze eruit was ben ik meteen s avonds begonnen met het slikken van de pil, een iets zwaardere omdat mijn baarmoederslijm vlies nog erg dun was van de implanon. Nu een maandje na het slikken van de pil gestopt voor een stop week, ik ben alleen nog niet ongesteld 3 dagen duurt het al. Ik heb mijn pil netjes ingenomen niks vergeten, hoe zit dit?

Ik hoor het graag,
    Groetjes meike

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

“een iets zwaardere omdat mijn baarmoederslijm vlies nog erg dun was van de implanon.” Maar daarmee gaat het baarmoederslijmvlies niet dikker worden
    Als je een stopweek houdt, dan komt de bloeding ergens in de stopweek en dat hoeft niet perse dag 2 of 3 te zijn. Bovendien heb je de pil meteen doorgeslikt achter de implanon aan. Het kan dus zijn dat je menstruatie nog later komt of zelfs uitblijft

Reageren
Reageer op: Menstruatie na implanon en de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.