Zoeken Vraag het forum

Bloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • H

Oke maar een contactbloedingg is ook vreemd gezien het 18 uur later is gekomen toch

John (moderator)

Je zou ze eerder verwachten maar onmogelijk is het niet

Reageren
    H

Dus het verhaal lijkt niet zorgwekkend tochV

Reageren
    John (moderator)

Wat kanker betreft niet in ieder geval

Reageren
    H

Ik denk dat ik weetwrm ik de bloeding heb.
    Kijk net in de strip en dacht zaterdag begonnen te zijn maar had er incl vandaag maar 5 op. Dit hadden er al 7 moeten zijn… pfff

Reageren
    John (moderator)

Dan is het een doorbraakbloeding

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je er wel rekening mee houden dat je dus niet door de pil bent beschermd totdat je er 7 achter elkaar hebt ingenomen

Reageren
    H

Dus dit is dus de reden dan… volgens mij ben ik zeela vrijdag begonnen. Ik heb maandag seks gehad en gisteren.

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je z.s.m. een Morning After Pil gebruiken. Beste de ella-one. Daardoor ben je dan niet meer beschermd tot da de stopweek

Reageren
    H

Moet ik de stopweek inlassen?

Reageren
    John (moderator)

Nee, je moet de MAP zo spoedig nemen en de strip verder afmaken

Reageren
    H

Oke dankjewel

Reageren
    H

Is de kans groot dat ik zwangr wordt?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo geen antewoord op geven. Eerst maar de MAP en dan over 14 dagen een test doen

Reageren
    H

Heb het met me man erover gehad en hebben saamen gekozen om geen map te nemen.

Andere vraag dan wel: ben wat heftiger ongesteld dan normaal? Is dat erg? Heeft dat te maken met het feit dat ik wellicht die 2/3 pillen ben vergeten?

Reageren
Reageer op: Bloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.