Zoeken Vraag het forum

menstruatie al minstens 2 weg

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emma

Hallo,

Mijn menstruatie blijft al ‘minstens’ 2 maanden uit, en volgens de zwangerschapstest ben ik niet zwanger. Ik denk ergens dat dit de gevolgen zijn van de prikpil, maar ben het niet zeker, vandaar mijn vraag.

Ik heb ook een soort van boulimia, maar mijn gewicht is normaal 55kg bij 1m67

Bedankt

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer ben je met de prikpil gestopt?

En wat is  “een soort van Boulimia” ?

Reageren
    Emma

Ik ben niet met de prikpil gestopt.

Ik ben niet zeker of ik dat heb, vandaar dat ik zeg soort van. Ik geef vaak over nadat ik gegeten heb, maar het is niet zo dat ik enorme vreetbuien heb. Sporadisch heb ik wel eens een eetbui, maar op zich valt dat wel mee.

Reageren
    John (moderator)

Dan kan het van de prikpil zijn.
    Geef je na iedere maaltijd over?

Reageren
    lizzy

Nee hoor, maar wel van maaltijden of snacks wat veel calorieën enzo bevat. Of als ik daarna nog iets anders wil eten, braak ik de vorige voedsel uit, om zo niet aan te komen.

Reageren
    John (moderator)

Dan heb je dus een eetstoornis.
    Waarom heb je twee topics over hetzelfde probleem maar dan met een andere naam?

Ik raad je aan om daarmee toch naar de huisarts te gaan

Reageren
    Emma

Dit topic ging over de prikpil, en ja ik weet het, maar het is niet makkelijk om die stap te zetten. Ik schaam mij hiervoor ook

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik begrijpen, maar het al uiteindelijk wel ernstige gevolgen kunnen hebben. Je bent hard op weg naar anorexia. Hier heb je dus echt professionele hulp bij nodig.

Reageren
    Emma

ik denk dat ik teveel van eten houd, en of te grote eetlust heb om Anorexia te krijgen.

Hoe dan ook zal ik proberen de drempel over te gaan, al zal het niet van vandaag op morgen gebeuren vrees ik.

Reageren
    John (moderator)

Onderschat dat maar niet. Je roept braken op omdat je bang bent dat je in gewicht toe neemt. Niet omdat je teveel van eten houdt.

Reageren
Reageer op: menstruatie al minstens 2 weg
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.