Zoeken Vraag het forum

In de war, buikpijn links onderin

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn menstruatie begon 9 dagen geleden en nu verlies ik lichtgekleurde afscheiding inmiddels. Sinds vandaag is het bloeden over. Nu heb ik alleen links onderin een stekende pijn, niet super pijnlijk maar wel voelbaar. Het trekt door naar mijn heup. Zou dit nu al een eisprong kunnen zijn?

Situatie; 11 april miskraam gehad. 11 mei netjes ongesteld, duurde wel 10 dagen. 25 en 26 mei onbeschermde seks gehad. 6 Juni weer ongesteld (paar dagen vroeger dan normaal) en nu dus pijn links onderin.

Heb na miskraam inwendige echo gehad en zag er keurig schoon uit, ook buiten de baarmoeder.

Wat zou dit kunnen zijn? Ik hoop overigens geen blaasontsteking. Heb geen pijn bij het plassen. Heb ovulatietest gedaan, gaf een licht 2e streepje, dus niet vruchtbaar..

Beetje verwarrend misschien allemaal maar wat zou dit kunnen zijn? Ik neem aan dat ik niet zwanger ben omdat ik een te vroege menstruatie had. Deze was niet heftig maar duurde wel lang.

13 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nog iets, als ik naar rechts buig en dan over de spieren ga aan de zijkant van mijn heup tot mn ribben dan is het heel gevoelig daar. Ben ook beetje misselijk.

Reageren
    John (moderator)

Een eisprong is niet erg waarschijnlijk.
    “als ik naar rechts buig en dan over de spieren ga aan de zijkant van mijn heup tot mn ribben dan is het heel gevoelig daar” Het lijkt mij dus eerder een spiergerelateerde klacht te zijn

Reageren
    Anoniem

Ja zou dat kunnen? Ook dat het doortrekt naar mijn onderbuik en heup? Ik zit weleens met opgetrokken benen in bed en ik leun ook wel meer naar die kant toe. Maar weet niet of dat zou kunnen uitmaken?

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts die kan dat wel vaststellen

Reageren
    Anoniem

Denk jij dat het van mijn spieren is? Of iets anders? Als ik zit met mijn benen opgetrokken heb ik er meer last van dan dat ik bijv. loop.

Is het geen blaasontsteking? Geen pijn bij plassen maar voel mijn heup (spieren) wel als ik plas. Mijn plas ziet er schoon uit en heb ook geen brandend gevoel of iets.

Zou het een triggerpoint in mijn heup kunnen zijn? Als ik op mijn heupbot druk is het gevoelig, zo’n soort zure pijn. Moet ik me zorgen maken?

Reageren
    John (moderator)

Ga nou eerst m eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Ja weet ik, maar dat kan maandag pas.. Moet ik me zorgen maken dan

Reageren
    John (moderator)

Voordat je je zorgen maakt, moet je eerst eens weten wat er precies aan de hand is..

Reageren
    Anoniem

Ja weet ik wel.. Alleen ik maak me nogal gauw druk.. Het is niet zo dat ik verga van de pijn of dat het heel gevoelig is.. Eerder vervelend.

Reageren
    Anoniem

Ik heb nog even de hyperventilatie test gedaan, ik scoorde 60. Vanmorgen naar de wc geweest en had veel en zachte ontlasting, beetje pindakaasachtige kleur. Ook beetje buikkramp maar niet veel.

Reageren
    John (moderator)

60?    Dan is het niet zo raar dat je allerlei rare en vervelende klachten hebt.

Reageren
    Anoniem

Is dat hoog??

Ik heb zoals vannacht er niet wakker van gelegen maar nu voelde ik vanmorgen dat de onderkant van mijn rib (de laatste) aan de zijkant en daarnaast tot aan mijn heupbot gevoelig is.

Vanmorgen een ovulatietest gedaan en het tweede streepje is donkerder dan de vorige keer, miss wel net zo donker als het andere streepje. Zou het dan ook een combinatie van aankomende eisprong kunnen zijn of geeft dat normaal gesproken geen klachten? Ik heb dus een andere cyclus gekregen na mijn miskraam. En hoort de pijn die daar bij kan horen rondom de linkerheup?

Of toch iets van mijn nieren? Heb geen vlokjes in urine of pijn maar die spieren voel ik wel bij het plassen.

Sorry voor mijn vragen maar ik ben gewoon heel benieuwd..

Ik las ook iets over een vergrote milt, is die kans aanwezig? Dan maak ik me meteen druk om leukemie enzovoort..

Reageren
    John (moderator)

Je bent niet alleen heel benieuwd, maar volgens mij heb je een beetje angststoornis
    Ga gewoon met de klachten naar de huisarts. Die kan dan wat onderzoek en wat testen doen

Reageren
Reageer op: In de war, buikpijn links onderin
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.