Menstruatie blijft weg

Online ZorgZus

Hallo ik had een vraagje, ik was 16 maart ongesteld geworden en dat duurde 5 dagen ongeveer, dus 21 maart was ik klaar. maar ik heb dus 23 maart onveilig gedaan,maar me partner beweert dat hij niet echt in me kwam maar wel misschien de voorvocht. Dus heb toen maandag 25 maart voor de zekerheid de ellaone pil genomen. Maar het is al 23 april en ben dus al 11 dagen overtijd, waar ik om stress en zwanger ben ik niet want heb me eergister getest en was negatief en ook met de cleare blue die gaf " niet zwanger" aan wat moet ik doen? Ik voel ook geen symptomen ik snap het niet.

Reageer

Je zult het gewoon moeten afwachten . De MAP verstoort wel je hormoonhuishouding, en dat kan dan de oorzaak zijn voor het uitblijven van de menstruatie

Reageer

ik heb een maart de map ella one geslikt, nu de volgende maand heb ik fellere menstruatie , kan dit door de map?

Reageer

Dat zou kunnen

Reageer

Hoelang zou dit kunnen duren tot ik weer menstrueer? Of word het overgeslagen?

Reageer

Het kan zijn dart je een keer overslaat. Je zult het moeten afwachten

Reageer

Ik ben zaterdag in de nacht ongesteld geworden! Dus duurde precies 2 weken. Ben nu wel wat opgelucht bedankt!

Reageer
Reageer op: Menstruatie blijft weg
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief