- Lara23 augustus 2018 om 15:59
ik ben nu twee weken over tijd en al die tijd buikpijn en ‘last’ van elastisch slijm (draden) uit mijn vagina.
Is dit een teken dat mijn menstruatie er nog aan moet komen?
Nee ik ben niet zwanger..
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2018 om 00:13Dat zou kunnen. Zijn je menstruaties normaal altijd precies op tijd?
ReagerenLara24 augustus 2018 om 08:15Bedankt voor je antwoord
Ik heb normaliter wel een regelmatige cyclus. De pijn ( in baarmoeder) is geheel nieuw.
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2018 om 09:12Dan is het toch goed om met de klachten even naar de huisarts te gaan
ReagerenLara24 augustus 2018 om 15:48Ik snap je reactie, ik ga niet gauw naar de dokter ik wacht nog even of ik mijn menstruatie krijg …
Hoopte ergens een geruststelling door iemand die hetzelfde heeft gehad .
ReagerenAnita25 augustus 2018 om 15:03het lijkt er op dat je zwanger bent!!
ReagerenLara25 augustus 2018 om 16:38Ik heb vorige week een test gedaan en deze was helaas negatief !
ReagerenLara28 augustus 2018 om 10:01Het slijm is gelukkig weg,
echter nog steeds geen menstruatie .. ben inmiddels bijna 3 weken overtijd. Kan het dat ik een late eisprong heb gehad ?
De dag voor mijn verwachte menstruatie gemeenschap gehad. Vorige week zaterdag negatief getest kan het nog positief worden ?
ReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2018 om 12:21doe een nieuwe test of ga naar de huisarts voor een bloedtest
Reageren12328 augustus 2018 om 16:03Hee meiden.
De laaste keer dat ik ongesteld was was 19juli, dus dan hoorde ik het nu toch ook allang te zijn maar ik ben nog steeds niet ongesteld. (28-9-2018) ik heb deze maand maar 1x seks gehad en dat was vorige week maandag (niet in me gekomen). Normaal heb ik ook altijd voordat ik ongesteld word een 1/2 weken van te voren witteslijm. Pas sinds vandaag heb ik witte slijm gekregen, misschien dat ik over een paar dagen wel ongesteld wordt maar ik stress hem toch best wel of ik zwanger ben aangezien ik vorige maand de 19e ongesteld was.. ik heb ook lichtelijk las van misselijkheid.
Hopelijk kan iemand me helpen
ReagerenLara28 augustus 2018 om 23:21ik ga van het weekend nog een test doen als ik niet ongesteld ben geworden…..
Reageren.29 augustus 2018 om 00:37Ik ben ook overtijd erge last van meer afscheiding geen seks gehad dus ik hoop dat het r snel aankomt..
ReagerenLara29 augustus 2018 om 10:38wanneer zou jouw menstruatie moeten beginnen ?
ReagerenLara31 augustus 2018 om 14:35Vandaag was ik voor iets anders bij de dokter en heb dit ook gelijk aangekaart.
Reageren
De dokter heeft me direct een bloedtest laten doen om te kijken of ik zwanger ben. Spannend, na het weekend de uitslag..