- Anoniem1 augustus 2018 om 14:01
Ik heb jullie hulp nodig ik was ongesteld maar het was mijn laatste dag dus er kwam af en toe wel bloed. Ik was met me vriend en hij heeft me alleen gevingerd k ben nog maagd en ik heb hem afgetrokken maar nu ben ik bang dat er sperma ergens is gekomen en k daarop zat ofzo ik weet het niet heb best wel veel angst en toen was mijn bloeding ook gestopt maar toen ik thuis kwam zag ik nog wel beetje bloed. Kan k nu zwanger raken?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2018 om 14:03Nee. Als je ongesteld bent kun je niet zwanger raken
ReagerenSarah2 augustus 2018 om 15:59Zolang de penis niet in jouw vagina is geweest kan je niet zwanger zijn. Het is onmogelijk als je ergens ik zit je dan zwanger bent.
P.s je kunt wel zwanger worden tijdens je menstruatie
ReagerenAnoniem2 augustus 2018 om 17:35kun je nou wel of niet zwanger raken in je menstruatie tijd? En nee er is niks in me geweest ben nog maagd maar ik heb telkens zo’n raar gedachte dat het toch wel is gekomen via het bed ofzo
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2018 om 01:30Je kunt tijdens de menstruatie NIET zwanger raken,
ReagerenSarah3 augustus 2018 om 10:15Volgens mij kan je dus wel zwanger raken tijdens je menstruatie.
Als zijn penis niet in je is geweest hoef je je nergens zorgen om te maken. Doe je dat toch kan je een zwangerschapstest halen bij bijvoorbeeld de etos of het kruidvat
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2018 om 11:40Je kunt tijdens de menstruatie NIET zwanger raken
ReagerenCatootje3 augustus 2018 om 20:51Tijdens je menstruatie is de kans erg klein. De duur van je menstruatie kan nog uitmaken. Als je een lange menstruatie hebt zit je wat dichter bij je eisprong dan wanneer je 3 dagen menstrueert. In je puberteit kunnen je hormonen nog dansen en kan je er niet helemaal van op aan. Stress kan bijvoorbeeld ook een hoop met je lichaam doen. Zo was ik, ten tijde van mijn vaders crematie anderhalve dag ongesteld en zag ik slijm, dat op vruchtbaar slijm leek. Twee weken later was ik weer ongesteld. Het schijnt zo te zijn dat vrouwen in de oertijd een eisprong kregen als ze klaarkwamen. Of het zo is weet ik niet. Als die jongen niet in of bij je vagina is klaargekomen zal er niks aan de hand zijn. Wel zorgen dat je het veilig doet als je wat verder gaat.
Reageren