Zoeken Vraag het forum

Bloedverlies door spiraal of iets anders?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Limba

Sinds een maand of 5 heb ik een spiraaltje. Eerst niks aan de hand. Maar sinds een week of 6 heb ik telkens last van bloedverlies, het begint telkens een dag na de seks. Het is niet heel veel wat ik dan verlies, maar zo voelt het wel. Wel heb ik dan heel erg menstruatie gevoel, erg pijnlijke onderrug en een zwaar gevoel onderin mijn buik.
    Heeft dit te maken met het spiraaltje?
    Ben er van de week al mee naar de ha geweest (heb toen er niet bij vermeld dat het telkens een dag na de seks begint) en heb een pil mee gekregen, maar ben toch nog niet gerust.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat had je natuurlijk wel aan de huisarts moeten vertellen. Ik zou toch maar even teruggaan naar de huisarts en even met die pil wachten

Reageren
    Limba

Zelf had ik er nog niet zo over nagedacht, maar mijn man kwam er mee en idd het is zo.

Heb je dit wel eens vaker gehoord? Wat zou het kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen… misschien zit de spiraal niet meer op zijn plek

Reageren
Reageer op: Bloedverlies door spiraal of iets anders?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.