- Tam29 maart 2018 om 18:56
Hallo,
Ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb de laatste tijd last van misselijkheid, buikpijn, slechte stoelgang en hoofdpijn (vaak met een stijve nek). Deze symptomen wisselen zich de afgelopen maand continue af. Vaak ben ik ‘s avonds misselijk en ‘s morgens en ‘s middags heb ik nergens last van. Hierdoor heb ik al de hele maand niet tot nauwelijks een fatsoenlijk avondmaal naar binnen kunnen krijgen.
Twee weken geleden (deze week niet meegerekend) ben ik ‘ongesteld’ geworden, Het was anders dan mijn vorige keer, toen was het veel heftiger en dit keer voelde het ook niet dat ik echt ongesteld was. Ik kan niet zeggen wat normaal is, omdat ik 3 maanden pas voor het eerst ongesteld werd. Ik kan wel zeggen dat ik me anders voelde.
Ik heb nu alweer last van misselijkheid. Ik weet niet goed wat ik er tegen moet doen, omdat het zo erg afwisselt. Ik kan me ‘s morgens super voelen om een paar uur later me vreselijk moe en misselijk te voelen. Ook heb ik last van een slechte stoelgang en het lijkt alsof mijn lichaam de voedingsstoffen niet opneemt.
Omdat de symptomen zo erg afwisselen en ook spontaan kunnen verdwijnen voor een paar uur, denk ik dat ongesteldheid nog niet eens zo heel gek is. Wel vind ik het raar dat het zo snel op elkaar zou zijn, als het eerst gewoon een goede 3 maanden duurde voordat ik weer ongesteld werd.
ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen en/of informeren over wat het is en wat ik er aan kan doen.
Bij voorbaat dank.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 19:06Dat je menstruaties nog erg onregelmatig zijn is niet zo vreemd als je pas ongeteld bent. Voor de overige klachten zou ik je aanraden om naar de huisarts te gaan
Reageren