Zoeken Vraag het forum

Meer en langer pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Debbie

Goedemavond,

Ik zit me een beetje naar te maken. Hoogstwaarschijnlijk onnodig.
    Eigenlijk 2 vragen.
    Ik heb af en toe een week voordat mijn menstruatie begint last van mijn onderbuik. Niet gewoon. Maar als ik vanuit de stoel/bank op wil staan, komt die pijn. Soort heftige kramp. Maar ik heb ook PDS (prikkelbare darm). Is niet elke maand. Wellicht ook gewoon spieren?

Gistermorgen al lage buikpijn. En drukkende pijn en steken. Links van mn schaambot.
    Vanmorgen wakker geworden met behoorlijke pijn net midden boven het schaambeen. Moest ongesteld worden, dus best beetje logisch. Maar normaal zit de pijn een stukje hoger. Zeg maar tussen schaambot en navel. Nu dus pal boven schaambeen.
    Maar het gekke is… de pijn zakte overdag iets weg, maar is nu best aanwezig. Normaal gesproken heb ik max een enkel uur pijn. Ik heb al ibuprofen 600 bruis genomen. (Ca 2 uue geleden). Het werkt wel wat, maar pijn is zeker niet weg, wel afgezwakt.
    Alleen nu voelt sie plek behoorlijk warm aan (voor mijn gevoel althans).
    Is dit norma bij menstruatie pijn of is het toch wat anders?
    Groet Deb, 45 jaar

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan menstruatiepijn zijn. Je baarmoeder zit dus achter en net boven het schaambeen…… Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts

Reageren
    Debbie

Gisteren er niet bij vermeld, maar ook erg lage rugpijn. Nu is het wel zo dat dat bij het masseren er van best pijnlijk is. Dus dat zullen ongetwijfeld spieren zijn. Toch trekt de pijn ook door naar de zijkant van mijn linker bovenbeen. De pijn laag in mijn onderbuik was vanmorgen zo goed als weg, maar begint nu weer wat te zeuren. Vreemd allemaal…

Reageren
Reageer op: Meer en langer pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.