Zoeken Vraag het forum

Morning after pill

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • alias

Goedenavond,
    ik heb gister geslagsgemeenschap gehad met mijn vriendin het condoom is er af gegaan en ik ben klaargekomen in haar vagina en ze gerbuikt de pil niet. Dit was ongeveer rond 21u nu zijn we vandaag naar de drogist geweest om een morning afterpill te kopen deze heeft zij ingenomen om half negen dus binnen 12 uur. Wij kregen echter geen informatie over het product (ellaone morning after pill kruidvat) en ik ben hier erg onzeker over. Ze heeft het op een vrijwel lege maag via de mond ingenomen maar moet er verder nog wat gebeuren en wat adviseert u om verder te doen?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er is verder niks meer te doen. de pi zal haar werk doen. Bij de pil zit een bijsluiter. Daar staat ook nog informatie in

Reageren
    Alias

Maar het innemen is dan wel goed gegaan? De bijsluiter heb ik al gelezen zo’n 3 keer en staat niks op wat niet zou kloppen of niet goed zou zijn gegaan, bedankt voor je reactie.

Reageren
    John (moderator)

Ze moet de pil gewoon met water innemen…verder niets

Reageren
    Alias

Sorry maar geen water der bij is niet ernstig lijkt me? Echt super onzeker.

Reageren
    John (moderator)

dat zal ook geen probleem zijn..

Reageren
    Alias

Ik heb net te horen gekregen dat het is ingenomen met vifit (ontbijtdrink) is dit ernstig zitten namelijk zuren in.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan verder geen kwaad.

Reageren
    jln

top, dank u

Reageren
Reageer op: Morning after pill
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.