- lia5 december 2017 om 09:18
Hallo,
Ik ben 23
ik liep dus al voor ik ongesteld moest worden 2 weken met constante oppervlakkige buikpijn.. Een dag kreeg ik het heel warm ineens tijdens het werk en het was gelukkig ook zo weer weg.
De dag voor ik ongesteld werd was ik heel beroerd geworden had het spaansbenauwd heel warm zweterig mijn gehele torso deedt ongelovelijk veel pijn, mijn borsten deden veel pijn en ik werd bovenop dit alles ook nog heel misselijk. Nu ben ik 2 dagen ongesteld en de misselijkheid word maar niet minder heb het idee dat ik elk moment over me nek kan gaan, maar doorzetten wilt het niet.
Ik slik al 6 jaar de pil en heb nog nooit zulke klachten gehad tijdens mijn ongesteldheid en ik heb morgen gelukkig een afspraak staan bij de huisarts.
Maar ik word hier niet gelukkig van. Wat is dit?1 reactieReagerenCatootje5 december 2017 om 19:27Gebruik van de pil bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Dit kan op de kortere maar zeker op de langere termijn voor klachten zorgen. Op internet kan je genoeg vinden over oestrogeendominantie. Ook zorgt de pil voor onttrekking van allerlei essentiële stoffen aan je lichaam, zoals zink, vitamine B en magnesium, wat ook klachten kan verergeren.
Reageren