- Anoniem3 september 2013 om 19:32
Hej allemaal,
Er zullen vast meerdere forums zijn maar stel de vraag toch nogmaals.
Ik ben 23 jaar en ondertussen al bijna 2 jaar continu ongesteld. Dit varieerd van lichte dagen, tot 75% zware dagen. Zo erg dat bescherming zelfs niet helpt.
Ondertussen al een stuk of 6 keer naar de huisarts geweest en elke keer weer een nieuwe pil, elke keer helaas ook geen resultaat. Of misschien 1 week iets minder bloedverlies.
De huisarts stuurt me alleen niet door. Ik ben hierdoor ook best moe en heb vaak last ‘lage rugpijn’.
Wat zou dit kunnen zijn? En wat gebeurd er zoal bij doorsturen naar de gynaecoloog?
2 reactiesReagerenAnoniem20 september 2013 om 13:36Lijkt mij een hormonale storing en zou gewoon eisen dat je doorgestuurd wordt na al 6 keer van pil veranderd en geen resultaat!!
ReagerenTandor120 september 2013 om 18:10Ik denk dat je zoals mijn voorgang(st)er al schreef, terug moet naar je huisarts, duidelijk aangeven dat je het nu welletjes vindt en dat je doorverwezen wil worden naar de gynaecoloog. Niet vreemd dat je lage rugklachten hebt en behoorlijk moe bent.
Reageren
Door de bloedingen kan er bloedarmoede ontstaan. Laat hiervoor ook meteen bloedonderzoek doen.