Zoeken Vraag het forum

13 en nog geen borsten en niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hai allemaal,

Ik ben nu 13 en ik zit in de tweede maar iedereen om mij heen heeft al borsten zelfs al mensen met cup b maar ik heb nog niks . Ik heb al wel heel lang oksel en  schaamhaar maar nog geen borsten . En ik ben nog niet ongesteld terwijl mijn moeder het al op haar 12e werd

Ook las ik ergens dat als je licht bent kleine borsten krijgt ik weeg 35 kilo maar is dit ook waar ?

Help alsjeblieft ik ben bang dat ik nooit borsten krijg en nooit ongeseld word

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Maal je geen zorgen. Je bent pas 13 .  Je bent beslist nergens te laat mee. Dat komt vanzelf goed. Alleen als je ondergewicht zou hebben kan dat wel invloed hebben. Hoe groot ben je?

Reageren
    Sarah

Ik was net zoals jij als ik 13 was. Helemaal hetzelfde. Ik heb mijn menstruatie pas gekregen op mijn 15de ( mijn moeder al op haar 11de!) en toen groeiden ook mijn borsten. Op mijn 17de had ik een mooie grote C cup. In heb ondertussen 2 kids en ze zijn nog steeds heel mooi! Ik begrijp je frustratie. Het is lastig om te moeten wachten maar het komt heus wel goed!  En trouwens, kleine borsten kunnen ook prachtig zijn! Vergeet niet dat de huid met tijd uitrekt. Die meisjes die  al vroeger grote borsten hebben maken heel veel kans op hangborsten! Een kleinere borst is toch 100 x mooier dan een hangborst 🙂

Reageren
    Anoniempje

Hallo !! Wees niet bang als je klein bent dat je kleine borsten krijgt mijn moeder is best klein en ze heeft cup D en bovendien kleine borsten daar is toch niks mis mee ? Alles op zijn tijd !!!

Reageren
    Anoniempje

hy ik ben ook 13 en ik heb net hetzelfde als jou. Maak je dus niet druk, want je bent niet de enigste 🙂

Reageren
Reageer op: 13 en nog geen borsten en niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.