- Anoniem18 september 2017 om 21:39
Hai allemaal,
Ik ben nu 13 en ik zit in de tweede maar iedereen om mij heen heeft al borsten zelfs al mensen met cup b maar ik heb nog niks . Ik heb al wel heel lang oksel en schaamhaar maar nog geen borsten . En ik ben nog niet ongesteld terwijl mijn moeder het al op haar 12e werd
Ook las ik ergens dat als je licht bent kleine borsten krijgt ik weeg 35 kilo maar is dit ook waar ?
Help alsjeblieft ik ben bang dat ik nooit borsten krijg en nooit ongeseld word
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 21:56Maal je geen zorgen. Je bent pas 13 . Je bent beslist nergens te laat mee. Dat komt vanzelf goed. Alleen als je ondergewicht zou hebben kan dat wel invloed hebben. Hoe groot ben je?
ReagerenSarah10 november 2017 om 22:23Ik was net zoals jij als ik 13 was. Helemaal hetzelfde. Ik heb mijn menstruatie pas gekregen op mijn 15de ( mijn moeder al op haar 11de!) en toen groeiden ook mijn borsten. Op mijn 17de had ik een mooie grote C cup. In heb ondertussen 2 kids en ze zijn nog steeds heel mooi! Ik begrijp je frustratie. Het is lastig om te moeten wachten maar het komt heus wel goed! En trouwens, kleine borsten kunnen ook prachtig zijn! Vergeet niet dat de huid met tijd uitrekt. Die meisjes die al vroeger grote borsten hebben maken heel veel kans op hangborsten! Een kleinere borst is toch 100 x mooier dan een hangborst 🙂
ReagerenAnoniempje13 februari 2018 om 17:06Hallo !! Wees niet bang als je klein bent dat je kleine borsten krijgt mijn moeder is best klein en ze heeft cup D en bovendien kleine borsten daar is toch niks mis mee ? Alles op zijn tijd !!!
ReagerenAnoniempje8 mei 2018 om 22:18hy ik ben ook 13 en ik heb net hetzelfde als jou. Maak je dus niet druk, want je bent niet de enigste 🙂
Reageren