- Sana11 september 2017 om 01:20
Hallo!
Mijn maandstonden waren ongeveer 3 dagen te laat en nu heb ik al twee dagen bruinverlies in plaats van mijn gewone maandstonden. Ik heb de gewone pijn gehad die ik normaal heb tijdens mijn regels (borsten, onderrug,..) maar ze kwamen er maar niet door. Nu ik bruinverlies heb heb ik af en toe krampen in mijn onderbuik en veel pijn aan de borsten. Wat zou hier een oorzaak van kunnen zijn? Wanneer moet ik hierover mij zorgen maken? Als ik na de 3de dag mijn gewone maandstonden niet kreeg? Ik heb gelezen dat dit zou kunnen wijzen op een zwangerschap of een infectie of op oud bloed? Liefst van al kijk ik niet naar wat het internet me zegt want dan panikeer ik…
Dankje voor een antwoord!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 september 2017 om 09:29Hoe oud ben je? Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd? Gebruik je de pil?
ReagerenSana11 september 2017 om 17:47Tandor,
Ik ben een vrouw van 22, neem de pil niet en mijn maandstonden verschillen soms 2 dagen van elkaar. K’eine update, ik had geen normale menstruatie pijn en nu wel en ik heb nu lichte bloedingen van een roos kleurtje.
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2017 om 17:57Het zal dan toch de aanloop naar de menstruatie zijn geweest. Die kan wel eens wat later komen
ReagerenSana11 september 2017 om 19:34hallo
ja ik hoop het! Want was wel bang met al wat je leest op het internet….. bedankt voor de geruststelling!
Reageren