Zoeken Vraag het forum

Pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • An

Hoiii

Ik slik de pil ( gister) maar heb ook een vibi gebruikt. Nu bloed ik deze dag ook. Is dit erg

15 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hangt af wat de reden is van het bloeden…

Reageren
    An

Misschien nog klein beetje ongesteld maar voor de rest miss te hard?

Reageren
    John (moderator)

Was je ongesteld dan?

Reageren
    An

Ja gisteravond slikte ik mijn 1e pilletje weer en vanmorgen na gebruik van de vibi meer bloed dan gisteren

Reageren
    John (moderator)

Wanneer ben je dan met de stopweek begonnen, dat je weer met de pil start als je ongesteld bent?

Reageren
    An

T hoort over te wezen. Zaterdag avond werd ik ongesteld  (beetje) en woensdag slik ik me 1e pilletje

Nu is het donderdag en heb ik meer bloed dan gisteren nadat ik die vibi heb gebruikt

Reageren
    John (moderator)

Maar wanneer ben je dan met de stopweek begonnen? Wanneer heb je de laatste pil geslikt voor de stopweek?

Reageren
    An

Woensdag en dan zaterdag avond ongesteld

Reageren
    John (moderator)

Het kan best een kleine nabloeding zijn door de vibi, als er geen andere klachten zijn.

Reageren
    Am

Heb alleen een klein beetje pijn na het plassen.  Soa kan niet want ben niet sexueel actief en heb de vibrator schoon gemaakt met warm water en een vochtig wc doekje.

Is de pijn erg? Of is er iets ergs aan de hand want heb 1x eerder een hele kleine bloeding gehad maar dat was maar 1 druppel en nu is het wel wat meer

Reageren
    John (moderator)

Dan heb je misschien toch iets beschadigd met de vibi..

Als de klachten aanhouden, zou ik er dan toch even mee naar de huisarts gaan

Reageren
    An

Na hoeveel dagen/ is insmeren handig?

Reageren
    John (moderator)

Insmeren?

Reageren
    An

voor wondjes enz

Reageren
Reageer op: Pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.