Zoeken Vraag het forum

nog geen menstruatie gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Normaliter heb ik krampen een paar dagen voordat mijn menstruatie begint. Ik heb zeker de afgelope 3 maanden dat ik geen krampen of dergelijke symptomen had voordat mijn menstruatie begon. Mijn menstruatie begint normaliter op dag 3.

Ik heb zondag mijn laatste pil gehad, vandaag is dag 3 en ik heb zoals aangegeven weer geen last van buikpijn of dergelijke. Het bloeden is ook nog niet begonnen. Ik had vandaag wel een project op school maar ik weet niet of een kleine en korte inspanning/stress dat al kan veroorzaken dat ik langer moet wachten. Ik heb ook de laatste 2 maanden last van ieeetssjeeesss meer vaginale afscheiding maar ik hoor dat dat normaal kan zijn.

ben 18 en slik al 3 jaar de pil. Moet ik me zorgen gaan maken? Ben zelf de pil niet 1x vergeten.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is niets om je zorgen over te maken. Je bloeding moet ergens in de stopweek komen. Dat hoeft lang niet altijd op dezelfde dag te zijn. Dat je nu geen of minder klachten hebt voor de menstruatie, kan komen omdat je de pil al wat langer slikt. Menstruatie klachten kunnen dan afnemen of weggaan

Reageren
    Ano

Ik heb tot zondag totdat ik mijn laatste stop-dag heb en weer de pil moet slikken. Moet ik als ik binnen deze tijd geen menstruatie zou hebben dan een test gaan halen?

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je een test kunnen doen als daar aanleiding voor is.

Reageren
    Sara

Goede dag allemaal. Mijn naam is Sara. In mei kreeg ik mijn laatste menstruatie, maar voor juni helemaal niks gehad en het is juli en nogsteeds niks gehad. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar is toch heel vervelend. Wat kan ik doen? Misschien om hem op te wekken?

Hoop graag een reactie te ontvangen van jullie.

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?

Reageren
    Sara

Ik ben 20 jaar

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het dan toch goed is om met die klachten naar de huisarts te gaan

Reageren
Reageer op: nog geen menstruatie gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.