Zoeken Vraag het forum

Nog steeds niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

Heey ik ben nu net 15 jaar en ik ben nog steeds niet ongesteld. Mijn moeder en zus waren al veel eerder voor het eerst ongesteld. Ik wil graag weten waarom het bij mij zo lang duurt. Ik ben wel aan de te zwaren kant, ik ben 175 en 75 kilo. Ik ben nu al 5 kilo afgevallen. Zelf denk ik dat ik al een tijdje vaginale schimmel infectie heb maar ik heb dit niet tegen mijn moeder vertelt. Ik wil namelijk niet ermee naar de dokter. Heeft dit invloed op mijn menstruatie? Zo ja hoe kan ik dit oplossen zonder doktoren? Alvast heel erg bedankt! X Nina

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er zijn meer meisjes bij wie de menstruatie wat later komt… een schimmelinfectie heeft daar niets mee te maken tenzij je daar al jaren mee rondloopt. Dan zul je daar toch mee naar de dokter moeten. Als je ze nog niet zo lang hebt, kun je er een antischimmelcrème voor gebruiken.

Reageren
    Nina

Bedankt voor je reactie Tandor! Ik weet niet exact hoelang ik de schimmel infectie heb. Het is een tijdje weg geweest maar ik heb er nu al weer een aantal maanden last van. Ik heb geen pijn met plassen maar wel af en toe branderige wondjes rondom mijn vagina. Ik had gelezen dat yogurt en Granberry’s er tegen kunnen helpen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Reageren
    John (moderator)

Ik raad je toch echt aan om naar de huisarts te gaan. Dit ga je met huis- tuin- en keukenmiddeltjes niet meer oplossen. Je hebt hier te lang mee gelopen.

Reageren
Reageer op: Nog steeds niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.