Zoeken Vraag het forum

Nog steeds niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

hallo,

ik ben een meisje van 15 jaar en ben ongeveer 2 maanden geleden voor het eerst ongesteld geworden. Het is nu al 56 dagen nadat ik mijn eerste menstruatie had en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Is dit normaal??

22 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja, dat is niet vreemd als je pas de eerste keer ongesteld bent geweest. De eerste jaren kunnen de menstruaties nog erg onregelmatig zijn

Reageren
    Al anderhalve maand niet ongesteld eerste menstruatiecyclus

hoelang kan mijn eerste menstruatiecyclus nog duren ik ben al 60 dagen niet ongesteld geworden… is het wel normaal. Ik heb ook ondergewicht, is dit heel erg?

Reageren
    John (moderator)

Als je ondergewicht hebt kan dat de oorzaak van het uitblijven van je menstruatie zijn. Als je veel ondergewicht hebt door een eetstoornis, zou je daar onvruchtbaar door kunnen worden. Ga dus naar de huisarts

Reageren
    hoelang duurt menstruatiecyclus eerste keer

ik heb maar 4 kilo ondergewicht kan dit evengoed tot onvruchtbaarheid zorgen? En hoelang duurt de eerste menstruatiecyclus eigenlijk ongeveer?

Reageren
    John (moderator)

bedoel je dat je 60 dagen geleden voor de eerste keer om

ongesteld bent geworden?

Reageren
    Anoniem
    John (moderator)

Oke.  dan is het niet zo heel raar dat het wat langer duurt.  De eerste jaren kunnen de menstruaties nog erg onregelmatig zijn.  Ik zou wel wat aan je gewicht gaan doen

Reageren

wat is de maximale cyclus ongeveer. Ik maak me erg zorgen.

Reageren
    John (moderator)

Daar is geen maximum voor. Als je er ongerust over bent, ga dan naar de huisarts

Reageren
    Bruine afscheiding maar niet ongesteld

Hallo, het is nu AL 70 dagen geleden dat ik voor het eerst ongesteld ben geworden. Vandaag zat er bruine afscheiding in mijn ondergoed en ik ben nog steeds niet ongesteld. Is deze bruine afscheiding normaal en dat ik nog niet ongesteld ben geworden?

Reageren
    John (moderator)

De eerste maanden van je ongesteldheid kan dat best wel voorkomen. Ik denk wel dat je volgende menstruatie eraan zit te komen

Reageren
    wat nu?s

Het is veel donker bruine afscheiding met stukken zwart slijm erin en ik heb het al 2 dagen bruine afscheiding. Ook moet ik de laatste tijd erg veel plassen ook zie ik geen druppeltje bloed in de afscheiding.Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik ben toch niet onvruchtbaar he? Wanneer zit de ongesteldheid er aan te komen(als die komt)?

Reageren
    nog niet ongesteld

Hallo, het is nu al 74 dagen na mijn eerste ongesteldheid. Ik heb geen bruine afscheiding meer en ben nog steeds niet ongesteld. Wat heeft dit te betekenen?

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?

Reageren
Reageer op: Nog steeds niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.