- Anoniem21 juni 2016 om 22:19
Hallo allemaal,
Ik ben een beetje in de war. Mijn leeftijd is nu 18. Ik heb (helaas) heel veel ellende in mijn leven meegemaakt. Op mijn 15e voor het eerst de stap genomen om erover te praten. Inmiddels ben ik 8 psychologen en zo’n 12 psychiaters verder.
Iedereen raadde me wat anders aan maar goed.Vanaf mijn 15e slik ik citalopram (hoge dosis) en tevens olanzapine (15 Mg). Dit was achteraf gezien veel te hoog, was 20 kg aangekomen. Ik kreeg daarbij temazepam wat voor geen meter hielp. Kortom was ik dus een enorme zombie.
Ze dachten dat ik ADHD had en ik kreeg daar pillen voor. Het ging fout en in 1,5 maand viel ik 10-15 kg af. Ben er direct mee gestopt. Ook wilde ze me depakine aansmeren, heb dat echter niet genomen.Nu ben ik 3 jaar verder, ik slik 200 Mg sertraline en 200 Mg quetiapine. Het gaat nog steeds niet heel goed met me. Ik lees berichten over hoe slecht de medicatie is. Ben erg bang vroeg te overlijden. Lees dat je van quetiapine zo’n 30 jaar eerder dood gaat.
Zijn er mensen die deze medicatie ook slikken? Is het normaal dat ik me nog steeds niet goed voel? En op welke leeftijd zijn jullie begonnen?
Mvg,
Anoniem