- Anoniem16 oktober 2015 om 19:10
Hallo, heb éénmaal in m’n hoofd gehaald een keertje methadon te gebruiken 5 mg, misschien naïef, maar kan dat kwaad met als geschiedenis een dan wel goed geöpereerde hartafwijking.
En is dit weer anders dan hartfalen?
Ik heb wel een lekkende hartklep, maar m’n hart vangt dat prima op, soms hartkloppingen, maar verder gezond en een aardige conditie.
In de toekomst zal ik wel een nieuwe hartklep nodig hebben, maar weet waar ik aan toe ben.
Wat zeggen jullie, onverantwoord, of kan het voor één keertje geen kwaad?
Ik benadruk dat ik er zeker niet verslaafd aan wil raken, daar heb ik al best veel ellende mee gehad, maar dan niet met opiaten, maar alcohol.
mvg, L.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2015 om 19:18Gezien je verslavingsgevoeligheid en je hartklachten zou het in ieder geval verstandig zijn om het dan ook maar bij de ene keer te houden.
Vooralsnog zal het schade hebben aangericht.
ReagerenAnoniem16 oktober 2015 om 19:20Veel ellende in de zin van paniek aanvallen en hyperventilatie, was met periodes aan het drinken, maar stopte dan weer langere tijd, soms 3 maanden, tot een jaar
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2015 om 19:55In ieder geval verstandig om het niet meer te gebruiken
ReagerenAnoniem16 oktober 2015 om 20:50Misschien een misverstand; heb nog nooit methadon gebruikt!
Reageren
Haalde het in m’n hoofd, maar nog niet gedaan, ga het ook niet doen.John (moderator)
16 oktober 2015 om 21:06