Seroxat afbouwen

  • #1

    Hey beste lezers

    ik heb even een vraagje, ik heb een ganse tijd seroxat 20 mg genomen en ben nadien afgebouwd naar 10 mg, dan ging alles nog perfect, na enkele weken ben ik dan overgegaan naar 5 mg en nu voel ik me al enkele weken veel minder goed, ik heb onaardige gedachten en voel me veel ijdel in het hoofd, ook sterk emotioneel voor het ogenblik, heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou ik moeten doen, mijn huisarts zij om terug naar 10 mg te gaan, maar ik zou er zo graag volledig vanaf willen. Heeft er iemand tips en is dit normaal dat ik me momenteel zo voel?

    Reageer
    #2

    huisarts zegt het goed: even terug naar tien, daarna weer naar 5, neem de tijd.
    Brenda

    Reageer
    #3

    Ja Tom het is idd ontzettend moeilijk om af te bouwen, maar neem de tijd zoals Brenda scrijft en doe maar even wat de huisarts zegt. Het komt wel goed, over een tijdje ben je er aan toe om weer verder af te bouwen.
    Succes PUCK

    Reageer
Reageer op: Seroxat afbouwen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief