Zoeken Vraag het forum

Citalopram 60mg

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik neem al meer dan 5 jaar citalopram (40mg)
    Nooit heb ik daar ernstige bijwerkingen van gehad, maar 3 maanden geleden ging het enorm slecht met me en ben ik moeten overstappen naar 60mg/dag.

Sindsdien ben ik heel de tijd enorm moe. Ik ben zelf vorige maand in slaap gevallen achter het stuur. Gelukkig kwam ik er heelhuids van af. Ook val ik vaak in slaap op plaatsen en tijdstippen dat het niet zou mogen. In de trein, op het werk, tijdens het spelen met mijn zoontje, na 10 minuten in de zetel te zitten…

Verder zijn mijn regels enorm onregelmatig geworden. Ze komen steeds een week (of zelfs 2) te vroeg.

En al laatste heb ik een kale plek op mijn hoofd gekregen. Ik ben een 26 jarige vrouw en kaalheid zit niet in onze familie. De plek heeft een diameter van ongeveer 3.5cm

Mijn dokter zegt dat er niets aan de hand is, dat mijn pil misschien te licht geworden is en dat de kale plek wel terug zal komen en te wijten is aan stress.

Dat zei hij vorige week.

Ik bezit niet over de financiele middelen om steeds naar de dokter te blijven hollen, daarom dat ik hier vraag of u mij kan helpen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De citalopram hakt er natuurlijk behoorlijk in.
    Het is ook onverantwoord om met die medicijnen aan het verkeer deel te nemen.
    Je klachten worden hoogst waarschijnlijk veroorzaakt door de medicijnen.
    Je zult dit toch met de arts moeten bespreken.

Reageren
Reageer op: Citalopram 60mg
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.