- Anoniem9 oktober 2014 om 21:53
Ik neem al meer dan 5 jaar citalopram (40mg)
Nooit heb ik daar ernstige bijwerkingen van gehad, maar 3 maanden geleden ging het enorm slecht met me en ben ik moeten overstappen naar 60mg/dag.Sindsdien ben ik heel de tijd enorm moe. Ik ben zelf vorige maand in slaap gevallen achter het stuur. Gelukkig kwam ik er heelhuids van af. Ook val ik vaak in slaap op plaatsen en tijdstippen dat het niet zou mogen. In de trein, op het werk, tijdens het spelen met mijn zoontje, na 10 minuten in de zetel te zitten…
Verder zijn mijn regels enorm onregelmatig geworden. Ze komen steeds een week (of zelfs 2) te vroeg.
En al laatste heb ik een kale plek op mijn hoofd gekregen. Ik ben een 26 jarige vrouw en kaalheid zit niet in onze familie. De plek heeft een diameter van ongeveer 3.5cm
Mijn dokter zegt dat er niets aan de hand is, dat mijn pil misschien te licht geworden is en dat de kale plek wel terug zal komen en te wijten is aan stress.
Dat zei hij vorige week.
Ik bezit niet over de financiele middelen om steeds naar de dokter te blijven hollen, daarom dat ik hier vraag of u mij kan helpen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 23:49De citalopram hakt er natuurlijk behoorlijk in.
Reageren
Het is ook onverantwoord om met die medicijnen aan het verkeer deel te nemen.
Je klachten worden hoogst waarschijnlijk veroorzaakt door de medicijnen.
Je zult dit toch met de arts moeten bespreken.