- Anoniem9 september 2014 om 16:29
Hoi Lotgenoten ,
Ik ben al een jaar bezig om te stoppen met seroxat suspensie 1 ml (2mg) elke keer als ik stop komen de ontrenkingsverschijnselen terug pffff je zou toch zeggen dat het niks is die 1 ml(2 mg).
Heb iemand nog een idee om er doorheen te komen?Ps:ik ben aan de suspensie gegaan omdat ik van de pillen echt zware bijwerkingen had
Groeten panch
4 reactiesReagerenAnoniem9 september 2014 om 18:34Hier is al heel vel over geschreven op deze en andere websites. Lees de lange thread over dit onderwerp goed door!
Seroxat moet heel heel heel erg langzaam afgebouwd worden en ook heel lage doseringen kunnen nog verslavend zijn, zelfs als het angstremmend effect al weg is kan verdere verlaging inderdaad nog zware onttrekkingsverscijnselen geven.Afbouwen met de 5-10% reductieregel tot een microdosis, bv. 1 procent van de laagst standaarddosis is daarbij zeer aan te raden. 2 mg is inederdaad wel degelijk nog een dosis die te hoog is om van te stoppen ook al beweert de fabrikant nog steeds dat dit spul niet verslavend is…
Je hebt de suspensie al dus verder afbouwen is de weg die je hebt te gaan. Van 2 mg kun je verlagen tot 1.8 of 1.9 mg, wellicht moet je hiervoor speciale spuitjes bestellen.
Reageren
KlaasAnoniem11 september 2014 om 08:28Deze spuitjes zou je kunnen gebruiken om die 1 ml (2 mg) nog verder af te bouwen:
http://www.wapwinkel.com/plasticshop-wapwinkel/lege-spuitjes/spuitje-1ml-zonder-naald.html
lig.htmlKlaas
ReagerenAnoniem13 september 2014 om 09:25Paroxetine,een horrormedicijn
Reageren
slik dit 6 jaar en sta op de kop van de buikpijn,ook 6 kg afgevallen
Voel overal tintelingen,misselijk en weet niet waar ik het moet zoeken
Toen ik er mee begon,voelde ik me heerlijk en kwam 8 kg aan
Soms denk ik,het hoeft voor mij niet meer,slik oxazepam voor een beetje rust,maar wil niet teveel slikken,is nl ook verslavend
Ben nu echt wanhopig,wie heeft er een oplossing,met HA en psygiater kan ik niks.Kan ik misschien overgaan op een ander middel
gr een wanhopige Dora,helppppppppppppAnoniem13 september 2014 om 10:51Jij bent nog altijd baas over je eigen lijf hoor, dus als jij dit niet meer wilt slikken moet je dat heel duidelijk kenbaar maken. Ze moeten dan alternatieven met je bekijken en bekijken hoe je af kunt bouwen…
Reageren