- Anoniem3 september 2014 om 20:36
Ik heb een vraag
Een vriendin van mij is psychisch ziek en doet vaak zelfmoordpogingen
Nu moet ze geopereerd worden kleine ingreep aan haar schouder nu heeft ze tegen mij gezegd dat ze de dag van de operatie veel medicatie wil gaan slikken in de hoop dat het dan tijdens de operatie fout gaat moet ik dit gaan bespreken met haar ouders dokter of iemand ben bang dat ik haar kwijt raak als ik niks zeg maar als ik wel wat zeg dan raak ik haar als vriendin kwijt en zal ze mij niet meer vertrouwen help aub6 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 september 2014 om 21:43Als het mis gaat tijdens de operatie en jij niets hebt gezegd zul je je daar altijd verwijten over maken. jij had het namelijk kunnen verhinderen.
Ik zou er toch eens met de ouders over praten.
ReagerenAnoniem3 september 2014 om 21:57Maar is het echt gevaarlijk als het niet gevaarlijk is hoef ik onze vriendschap niet in gevaar te brengen zou het echt fout kunnen gaan pff het maakt me bang
ReagerenJohn (moderator)
3 september 2014 om 22:00Ik weet niet welke ingreep er gedaan gaat worden en hoe dat met verdoving zit. Daar kan ik je dus niets over zeggen. Weten haar ouders over de zelfmoordpogingen? Is ze daarvoor in behandeling? Hoe oud is je vriendin? Wat heeft ze al voor pogingen ondernomen?
ReagerenAnoniem3 september 2014 om 22:12Ze gaat onder narcose
Reageren
Ze heeft vaker overdosis genomen en in haar polsen gesneden ze was wel in behandeling en nu ging ze op school nog naar vertrouwenspersoon maar daar is ze het nieuwe schooljaar niet meer geweest mijn vriendin is 17 jaarJohn (moderator)
3 september 2014 om 22:19Als ze onder narcose gaat is er wel een risico. Ik zou het met haar ouders bespreken.
ReagerenAnoniem3 september 2014 om 22:23Ja als er risico’s aanzitten moet ik dat zeker gaan doen ik wil niks op me geweten hebben
Reageren
Bedankt