- Anoniem3 mei 2014 om 06:36
Ik ben nu klaar met een kuur van 7 dagen broxil. Ik kreeg de laatste paar dagen last van jeuk, met name op me armen en in me nek. Het lijkt nu ook een rode gloed te hebben me huid en heb het gevoel alsof ik in de zon zit terwijl me huid normaal aanvoelt. Ik heb 2 dagen geleden me laaste pil van de kuur geslikt. Gaat die jeuk en roodheid vanzelf weg???
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2014 om 14:07In de regel trekt dat ook van zelf weer weg.
ReagerenAnoniem3 mei 2014 om 14:59Ook ben ik wat vermoeid al een paar dagen en last van een blaar in me mond en op het randje van me tong. Klopt dit ook?
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2014 om 15:27Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Dat zijn toch klachten die ook nog andere oorzaken kunnen hebben.
ReagerenAnoniem4 mei 2014 om 16:54De jeuk is inderdaad minder geworden. Wel voelt het af en toe warm onder me ogen. Gisteren werd het onder me ogen ook rood. Het is net of het verbrand is. Wel heb ik gisteren in de zon gezeten , wel heel even maar. Klopt het dat je met antibiotica niet in de zon mag???
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2014 om 19:05Ja, dat klopt. Dus het kan een allergische reactie zijn. Maar als het goed staat dat ook in de bijsluiter.
Reageren