- Anoniem17 februari 2014 om 17:32
Wat gebeurt er met je als je 30 pillen sertraline 50 mg PCH slikt?
En in combinatie met alcohol?3 reactiesReagerenAnoniem21 februari 2014 om 06:07Niet doen! Heb er zelf eens een handvol ingenomen.. voelde me dagenlang heeel vreemd. Alles draaide, en ik was steeds misselijk.
Je vraagt dit waarschijnlijk omdat je hoopt dat je er dood van kan gaan?.
Wel ik kan je 2 dingen zeggen:
Je gaat er niet dood van, maar bij zo’n hoeveelheid + alcohol is overgeven gegarandeerd en je kunt misschien zelfs flauwvallen of blackouts krijgen. Lijkt me niet zo prettig!
En praat alsjeblieft met iemand, probeer jezelf niet het leven af te nemen. Praten met de juiste mensen helpt echt!Veel succes, hopelijk maak je de juiste keuzes
xx A
ReagerenJohn (moderator)
21 februari 2014 om 13:26Bovendien loop je het risico op leverbeschadiging en het serotoninesyndroom. Je zou er dus ook nog een psychische stoornis aan over kunnen houden.
ReagerenJoy30 maart 2018 om 06:26niet doen !!! Niet met dit medicijn  na 25 stuks 50 mg sertraline uren op de grond gelegen met stuipen met spoed naar het ziekenhuis wegens veel te hoge bloeddruk en hartslag het was enorm pijnlijk en vooral heel kut heel je lijf stuipt dus sertraline lijkt me geen fijne dood !!Â
Reageren