Zoeken Vraag het forum

Xanax retard 0,5 . mag je dat breken ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jammie1958

Hallo. Ik neem al 8 jaar Lyrica 600mg Tramadol 3× 150retard, selain loramet serotonine valium 1mg Xanax retard 3mg per dag. ( gekanteld staartbeendeeltje. Heel pijnlijk. Niet meer zitten staan. ). Na 8 jaar in 1 keer gestopt met Xanax. Nu, 2 maanden later ben ik nog niet te genieten. ( beter Xanax breken en minder in je lijf hebben dan de hele pIl. Beste is met je doc lichtere dosis bespreken. Het is jouw lijf )… groetjes aan allen.

Ineke
    • vraag dan om alprazolam 0.25 heb ik ook gedaan. Gaat beter nu. Succes
    Reageren
    Bene

Afkicken van Xanax is de hel, en ik heb een verslavingsprobleem, ben reeds van verschillende middelen ( o.a. alcohol, heroïne, methadone) afgekickt, ze zijn allemaal erg, maar xanax was mss de ergste…het is me dan ook niet gelukt, de rest ben ik intussen al jaren vanaf maar neem nog steeds xanax.

In 2 bijten maakt dat minder lang zal werken, maar heviger de eerste uren, slaperigheid, enz…doe dat dus niet.

Reageren
    Anoniem

Ik neem reeds al 15jaar elke dag paroxitine 20mg.

15 jaar geleden heb ik een heel zware depressie meegemaakt tot bijna tot de dood heeft geleid.
    Net op tijd naar de dokter en moest ik starten met xanax 30mg in combinatie paroxitine 40mg(2pilletjes samen)dit gedurende 1maand tot de paroxitinene zijn werk ging doen.
    Zelf ben ik heel gevoelig aan prikkels en vaak veel op me afkomt ik dit heel diep opneem in mij.
    Dit is dan ook de reden ik tot op vandaag nog steeds paroxitine inneem 20mg 1×per dag.
    Dus wat vele hier zeggen het hetzelfde of nog erger is dan hardsrugs klopt niet.
    Deze medicijnen zorgen ervoor je voor jezelf kan blijven zorgen en met een steuntje in de rug van deze medicatie erdoorkomt en met der tijd trg normaal kan functioneren.
    Niet alle mensen zijn jammer genoeg sterk genoeg om deze wrede harde wereld aantekunnen zonder een hulpmiddel.

Reageren
    An

Mijn vraag is ik wil Amprazolam minderen ik heb 0,25 mg ,.

Reageren
Reageer op: Xanax retard 0,5 . mag je dat breken ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.