- Jammie195829 maart 2016 om 07:25
Hallo. Ik neem al 8 jaar Lyrica 600mg Tramadol 3× 150retard, selain loramet serotonine valium 1mg Xanax retard 3mg per dag. ( gekanteld staartbeendeeltje. Heel pijnlijk. Niet meer zitten staan. ). Na 8 jaar in 1 keer gestopt met Xanax. Nu, 2 maanden later ben ik nog niet te genieten. ( beter Xanax breken en minder in je lijf hebben dan de hele pIl. Beste is met je doc lichtere dosis bespreken. Het is jouw lijf )… groetjes aan allen.
Ineke16 mei 2018 om 16:37- vraag dan om alprazolam 0.25 heb ik ook gedaan. Gaat beter nu. Succes
Bene19 december 2020 om 20:36Afkicken van Xanax is de hel, en ik heb een verslavingsprobleem, ben reeds van verschillende middelen ( o.a. alcohol, heroïne, methadone) afgekickt, ze zijn allemaal erg, maar xanax was mss de ergste…het is me dan ook niet gelukt, de rest ben ik intussen al jaren vanaf maar neem nog steeds xanax.
In 2 bijten maakt dat minder lang zal werken, maar heviger de eerste uren, slaperigheid, enz…doe dat dus niet.
ReagerenAnoniem19 januari 2026 om 23:03Ik neem reeds al 15jaar elke dag paroxitine 20mg.
15 jaar geleden heb ik een heel zware depressie meegemaakt tot bijna tot de dood heeft geleid.
Reageren
Net op tijd naar de dokter en moest ik starten met xanax 30mg in combinatie paroxitine 40mg(2pilletjes samen)dit gedurende 1maand tot de paroxitinene zijn werk ging doen.
Zelf ben ik heel gevoelig aan prikkels en vaak veel op me afkomt ik dit heel diep opneem in mij.
Dit is dan ook de reden ik tot op vandaag nog steeds paroxitine inneem 20mg 1×per dag.
Dus wat vele hier zeggen het hetzelfde of nog erger is dan hardsrugs klopt niet.
Deze medicijnen zorgen ervoor je voor jezelf kan blijven zorgen en met een steuntje in de rug van deze medicatie erdoorkomt en met der tijd trg normaal kan functioneren.
Niet alle mensen zijn jammer genoeg sterk genoeg om deze wrede harde wereld aantekunnen zonder een hulpmiddel.An6 april 2026 om 22:00Mijn vraag is ik wil Amprazolam minderen ik heb 0,25 mg ,.
Reageren