Hoe lang ontwenningsverschijnselen paroxetine???

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Neem al 6 jaar seroxat. Kunnen afbouwen van 10 mg tot 7,5 mg. Iedere 6 weken minderen met een halve mg. Toen ik op 7 mg kwam sloeg de hel los. Ondraaglijke hoofdpijn de hele dag door en een heel raar gevoel in mijn hoofd. Steken of stroomstootjes, ik weet niet wat het precies is. Niet vol te houden. 4 dagen terug nr 8 mg gegaan, dan een dag naar 10 mg en nu al 6 dagen 15 mg. Nog altijd evenveel last in mijn hoofd. Bijna niet draaglijk. Moet ik nog hoger om effect te hebben of hoelang duurt het voor je weer stabiliseert?  Ga volgende week op vakantie. Zie er echt tegenop met zo'n rotgevoel in mijn hoofd. Hoelijk ben ik er gauw vanaf want zo leven is niet doenbaar.

Reactie

Neem contact op met Jelmer van Nimwegen, Stichting Antidepressiva Vrij in Veenendaal.

Reactie

Hoi
    Ik zit er nu midden in. Hoe gaat het nu met jou?
    Zijn er inmiddels verbeteringen?
    Groetjes frannie

Reactie

Klaas,

Is het merk dat je slikt nog belangrijk in deze? Ik ben aan het afbouwen met paroxetine van pch.

Reactie

Het gaat toch vooral om de werkzame stof en niet het merk

Reactie

Ja zou je wel denken lijkt me. 

Maar omtrent dit medicijn verbaasd mij helemaal niets meer geloof ik.

Ik ben na 15 jaar gebruik inmiddels met poging 3 bezig om eraf te komen.

Reactie

goedemiddag  heb in 2003 tot 2005 serpent paroxetine geslikt 30 mg ben toen zelf gestopt wel met de stoomstootjes in het heeft maar is mij gelukt . in 2015 ben ik weer begonnen met 30mg paroxetine in februari 2017 ging ik weer zelf stoppen er mee dus ik brak elke week stukjes van de pil af kreeg af en toe weer die stroomstootjes door het hooft en in mijn handen eind mei was ik helemaal gestopt en dacht hier ben ik mooi van af op 8 mei 2017 kan ik wegens omstandigheden niet meer bij mij Pillen komen de eerste drie maanden ging het lekker maar toen kreeg ik weer dat rare gevoel stroom door mijn hooft en in mijn handen duizelig en misselijk .en nu de maanden verstrijken voel ik me steeds zieker worden trillen van handen armen benen nog schokken in mijn hooft tintelingen in mijn benen spier trillingen in mijn benen onder de huid ziek voelen duizelig misselijk verdoofd gevoel in rechter voet gejaagd gevoel angstaanvallen de spieren in mij handen trekken soms samen en merk dat het de ene dag meer is dan de andere  kan iemand mij vertellen hier of ik in zo een cold Turks syndroom zit en helpt het als je weer terug gaat naar de medicatie zo dat de klachten weer weg gaan all vast bedankt ben nu bijna een jaar verder voel me echt kloten

Reactie

Paroxetine is een heel vervelend middel om mee te stoppen. Niemand kan je zo zeggen of het gaat helpen als je er weer mee begint. Je zou ook een poop-out kunnen hebben.. Dan werkt het niet meer, en zou je eventueel naar een ander middel moeten gaan

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Hoe lang ontwenningsverschijnselen paroxetine???
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief