Zoeken Vraag het forum

betablokkers

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Amber71

Mijn partner slikt al een paar jaren betablokkers vanwege hoge bloeddruk. Omdat zijn moeder aan een embolie is overleden, wilde de huisarts geen risico’s nemen.
    Nu komen we er steeds meer achter dat er erectiestoornissen optreden. Langzaam tot een punt dat het echt een probleem wordt.
    Is het slim om in overleg met de huisarts een andere vorm van bloeddrukverlagers te nemen. Bestaan er soorten die minder bijwerkingen op het sexueel funcioneren hebben. Of is de enieg weg die voor ons ligt een erectiebevorderend middel?
    Zelf hoop ik dat de eerste optie mogelijk is, want met 40 jaar zou dit probleem nog niet zo aan de orde mogen / moeten zijn.

Met vriendelijke groeten

Amber

2 reacties
    Reageren
    Roel

Ga naar Erica voor kruidentabletten. Zie mijn post onder Bloeddrukverlagers.

Reageren
Reageer op: betablokkers
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.