- Tramadol maar kan niet slapen3 juli 2011 om 19:45
Tramadol maar kan niet slapen:
Ik gebruik op dit moment 3 keer per dag tramadol. De laatste gebruik ik om beter te kunnen slapen.
Alleen wanneer ik een tramadol slik voor het slapen gaan dan word ik midden in de nacht wakker vol energie. Wanneer ik eenmaal in slaap val dan ben ik de hele dag door moe en lig ik de hele dag in bed.
Zou er een mogelijkheid zijn dat ik 2 keer per dag tramadol slik en als laatste medicijn voor het slapengaan een medicijn krijg die er voor zorgt dat ik makkelijker in slaap val en in slaap blijf zonder de bijwerking hyper wakker te worden midden in de nacht?
(De reden dat ik tramadol gebruik ik vanwege artrose in de heupen)
3 reactiesReagerenAnne-Marie3 juli 2011 om 19:52Bespreek wijzigingen in uw medicatiepatroon altijd met uw behandelend arts. Deze is volledig op de hoogte van uw medisch dossier en kan u het beste advies geven. Er is in principe geen bezwaar tegen het verminderen van de medicatie Tramadol, al zult u wel meer pijn kunnen ervaren. Bespreek met uw arts mogelijke alternatieven voor deze versuffende medicatie.
Reagerentheus8 juli 2011 om 19:31ik heb ook artrose heb tramadol gehad.
maar beviel mij niet werd steeds beroerder.
Reageren
gebruik nu lyrica dit bevalt mij beter .
2keer daags 75mg.voorgeschreven door neuroloog.
hoop dat je van de pijn afkomt groetjes en beterschap.
THEUSLisa8 juli 2011 om 19:36Dank je Theus voor jouw bijdrage als ervaringsdeskundige. Als je nog meer tips hebt, of ervaringen wilt delen, graag. Anderen met dezelfde peoblemen kunnen er weer van leren.
Reageren