Concerta, maak me zorgen!

  • #1

    Beste,

    Ik slik sinds een jaar Concerta 54mg voor ADHD. Ik ben 21, weeg 55kg en ben 1.64m. Op het begin last van bijwerkingen geweest, niet heel erg en deze zijn grotendeels weggetrokken. Het heeft tot dan goed gewerkt.

    Nu ben ik 5 weken tijdelijk gestopt met slikken vanwege een schouderoperatie.

    Deze week ben ik weer begonnen met het slikken van de 54mg, nu 5 dagen.
    En ik heb nu heel veel last van bijwerkingen, heel heftig ook, enorm duizelig, zie niet meer scherp van dichtbij, hoofdpijn, misselijk, slaapproblemen. Veel meer en heftigere bijwerkingen dan op het begin.
    Ik maak me nogal zorgen. Komt dit omdat ik ineens ben begonnen met de 54mg? Gaat dit nog wegtrekken of moet ik meteen stoppen? In het weekend kan ik mijn huisarts niet bereiken.

    Graag hoop ik op een spoedige reactie! Maak me toch zorgen of ik het door moet zetten of niet.

    Alvast hartelijk bedankt! Mvg Iris

    Reageer
    #2

    hoe kan het eigenlijk dat je 54 mg concerta krijgt met jou gewicht etc.
    ik ben 20 jaar en krijg 36 mg en weeg 80 kilo. als ik 54 mg neem heb ik altijd bijwerkingen en ben ik mezelf niet. maar iniedergeval rustig opbouwen beginnen met 18 daarna 36.

    groeten tom

    Reageer
    #3

    HOi,

    Met gewicht het ik geen ervaring maar je kunt ook concerta 27 mg proberen en dan concerta 36 mg. succes jessica

    Reageer
Reageer op: Concerta, maak me zorgen!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief