Zoeken Vraag het forum

help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ikkikkikk

hallo,

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

ik heb een lange periode (8jaar) hydrocortison geslikt, wegens medische redenen en nu sinds een jaar of 2 a 2 1/2 jaar ben ik er nu van af. Ik merk dat toen ik aan deze medicatie zat ik veel meer gefocust was dan nu en dat mijn concentratie veel beter was. ook kon ik altijd goed lezen en voor lezen, maar nu heb ik moeite met lezen en kan ik bijna niet meer voorlezen zonder te hakkelen. Ook voel ik me altijd moe en futloos en kan ik dingen niet goed onthouden en lijkt het alsof ik er soms niet helemaal bij ben. ik heb al eens aan mijn behandel arts gevraagd of de medicatie gevolgen konden hebben voor mijn lichaam , maar dat was niet het geval. maar toch merk ik zelf gewoon een verschil een groot verschil. daarbij wil ik ook nog even zeggen dat ik de medicatie kreeg voor een aandoening die ik had , maar achteraf bleek het te zijn dat ik die aandoening helemaal niet had. dus heb ik ten onrechte de medicatie geslikt. ik heb al eens op internet gespeurd of de medicatie gevolgen kan hebben voor je lichaam als je het redelijk lang slikt. maar ook op internet kan ik hierover niks terug vinden.

weet iemand hier meer over? of heeft iemand hier ook ervaring mee.. ??

gr

Reageer op: help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.