- sepul14 februari 2011 om 21:10
Beste,
Wegens een zware vorm van atopische eczeem(oa door allergiën) en dat ik zwaar pieker(oa door mijn (lichte)autisme om maar een vb. te geven dat ik geen dramaqueen ben :)) heb ik (lichte) insomnia.
Ik heb dit eigenlijk al jaren(gem. 4 uur slaap/dag),ik heb dit pas onlangs toegelicht bij de dokter.
Hij heeft mij zolpidem voorgeschreven, en wat een geweldig middel, ik slaap nu als een roos 🙂
Maar, mijn condities gaan niet over gaan, dus ik vraag mij af, is het veilig om zolpidem waarschijnlijk voor de rest van mijn leven in te nemen? Ik ben nu 17 jaar
bedankt
3 reactiesReagerenMichael15 februari 2011 om 21:59Mag je dit wel gebruiken als je 17 jaar bent? Mag je dit wel gebruiken als je een psychiatrische ziekte hebt?
Wie heeft je dit voorgeschreven? Stel deze dokter deze vragen en overleg of je wel het juiste medicijn hebt gekregen.
Reagerensepul16 februari 2011 om 18:03Hey,
Dit is voorgeschreven door mijn huisdokter, dus ik ga ervanuit dat ik het mag gebruiken ja.
Pas op, je merkt niet aan mij dat ik autisme heb he, is lichte vorm. Maar het is er natuurlijk wel.
ReagerenMoi4 maart 2011 om 13:35Hallo
Ik gebruik naast mijn medicijnen voor mijn ADHD en naast mijn medicijnen voor mijn BIPOLAIRE STOORNIS ook Zolpidem om te kunnen slapen.
Ik gebruik dus en andere medicatie en ik heb psychische aandoeningen…..
Ik gebruik het zelf ongeveer drie keer per week om er niet volkomen afhankelijk van te worden.
Enne bij mij schrijft de psychiater het voor dus het zal dan echt wel mogen lijkt mij zo.
Reageren