Zoeken Vraag het forum

Zolpidem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sepul

Beste,

Wegens een zware vorm van atopische eczeem(oa door allergiën) en dat ik zwaar pieker(oa door mijn (lichte)autisme om maar een vb. te geven dat ik geen dramaqueen ben :)) heb ik (lichte) insomnia.

Ik heb dit eigenlijk al jaren(gem. 4 uur slaap/dag),ik heb dit pas onlangs toegelicht bij de dokter.

Hij heeft mij zolpidem voorgeschreven, en wat een geweldig middel, ik slaap nu als een roos 🙂

Maar, mijn condities gaan niet over gaan, dus ik vraag mij af, is het veilig om zolpidem waarschijnlijk voor de rest van mijn leven in te nemen? Ik ben nu 17 jaar

bedankt

3 reacties
    Reageren
    Michael

Mag je dit wel gebruiken als je 17 jaar bent? Mag je dit wel gebruiken als je een psychiatrische ziekte hebt?

Wie heeft je dit voorgeschreven? Stel deze dokter deze vragen en overleg of je wel het juiste medicijn hebt gekregen.

Reageren
    sepul

Hey,

Dit is voorgeschreven door mijn huisdokter, dus ik ga ervanuit dat ik het mag gebruiken ja.

Pas op, je merkt niet aan mij dat ik autisme heb he, is lichte vorm. Maar het is er natuurlijk wel.

Reageren
    Moi

Hallo

Ik gebruik naast mijn medicijnen voor mijn ADHD en naast mijn medicijnen voor mijn BIPOLAIRE STOORNIS ook Zolpidem om te kunnen slapen.

Ik gebruik dus en andere medicatie en ik heb psychische aandoeningen…..

Ik gebruik het zelf ongeveer drie keer per week om er niet volkomen afhankelijk van te worden.

Enne bij mij schrijft de psychiater het voor dus het zal dan echt wel mogen lijkt mij zo.

Reageren
Reageer op: Zolpidem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.