- v4-lover2 februari 2011 om 12:29
Ik heb onderstaand probleem in de rug (spondylolyse).
http://www.youtube.com/watch?v=DtEmmcMd7ec
Hierdoor kan ik niet zonder ontstekingsremmers.
Momenteel heb ik zeer goede resultaten met Feldene.Onlangs heb ik getracht van 1 maand zonder pillen te kunnen leven maar de laaste week (voor de maand voorbij was) kon ik niet meer uit de voeten van de pijn.
Als ik dan 2-3 dagen een pilletje neem heb ik een verbetering van 50%.
Nu is mijn vraag het volgende:
Neem ik best af en toe een pilletje (3-4) of wacht ik beter tot ik echt niet meer uit de voeten kan van de pijn en doe dan een kuur van een dag of 10.
Ik maak me wat zorgen over de bijwerkingen (maag, lever ….)
Momenteel heb ik geen last van die pillen.De pijn die ik voel moet volgens mij iets te maken hebben doordat er een zwelling optreed (druk op zenuwen!!!) corrigeer me indien ik fout ben.
Zijn er misschien betere (andere) medicijnen met minder bijwerkingen?
Andere tips ook welkom.Bedankt voor de hulp.
2 reactiesReagerenLomer4 februari 2011 om 20:18Medicatie adviezen kunt u het beste bij uw eigen arts vragen. Deze arts kent u en uw geneesmiddelengebruik, en daardoor als enige juist beoordelen welke medicatie voor u geschikt is. Dit lijkt mij zeker te adviseren omdat je blijkbaar niet goed weet hoe je jouw medicatie het beste gebruikt en deze medicatie niet zonder gevolgen zomaar gebruikt kan worden. Heb je trouwens wel eens een korset geprobeerd, of een operatie overwogen?
ReagerenV4-lover16 februari 2011 om 17:28Neurochirurg heeft er niets van gezegd, enkel wat ontstekingsremmers nemen zei hij of anders epidurale cortizone injecties.
Reageren
Operatie (vastzetten) wil hij momenteel nog niet doen.