- manal29 oktober 2010 om 10:56
hallo ik heb een vragen en kan iemand mij antwoord geven,is 30 caps tramadol 50mg kan dodelijk zijn .
A.U.B antwoord heel erg serious .
alvast bedankt
iemand die het leven zat.2 reactiesReagerenbrenda A29 oktober 2010 om 12:32je kunt via Internet “pratenonline” intikken en hulp vragen, of op de site ik-wil-dood.
Reageren
zoek hulp!!!
praat met iemand in de omgeving of de huisarts. soms is met medicijnen veel te verbeteren. denk aan de mensen die van je houden.
als je eerder uit het leven stapt dan de bedoeling, kun je straks het leven weer helemaal over doen en alle lessen opnieuw leren, dus leer ze liever nu.
tramadol is niet de oplossing, je wordt weer wakker, waarschijnlijk met ernstige nierschade.
sterkte, BrendaAnoniem29 oktober 2010 om 21:56Soms kan het leven je zo’n pijn doen, dat zelfmoord een oplossing lijkt. Er zijn best veel jongeren die met zelfmoordgedachten rondlopen, en er zijn ook jongeren die het doen. Veel mensen willen misschien niet echt dood, maar zien op dat moment geen andere oplossing. Het is dan net alsof je gedachten maar tot één uitkomst leiden: de dood. Twijfel jij of je zelfmoord wilt plegen? Lees verder op: http://www.pratenonline.nl/content.aspx?id=informatie/overweeg
Reageren