Zoeken Vraag het forum

Knieslijmbeursontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Ik slik voor andere klachten morfine paracetamol en amytriptiline Toch heb ik pijn aan m’n slijmbeurs van m’n knie
    Ik kan toch niet nog een pijnstiller gaan slakken

3 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Als je valt krijg je ook een bult en ontstekingsreactie met pijn. Een slijmbeursontsteking kan ook zo ontstaan en dan ook pijn doen.
    daar ga je ook geen morfine voor slikken , toch?

Reageren
    Alias

Zoals gezegd die andere pijnstillers slik ik voor een andere klachten en de pijn van die slijmbeursontsteking komt daar nog doorheen

Reageren
    Peter (huisarts)

Een slijmbeursontsteking doet pijn. Als je er ziek van bent of koorts hebt ga dan naar je huisarts om de ontstekingswaarde in je bloed bv te laten controleren. dan moet je er mogelijk antibiotica voor krijgen. Anders is het rust, koelen en mogelijk nog lokaal anti ontstekingscreme smeren.

Reageren
Reageer op: Knieslijmbeursontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.