Zoeken Vraag het forum

Paracetamol te kort na elkaar genomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MerSel

Hi,

We zijn op vakantie en ik heb paracetamol voorgeschreven gekregen ivm rugpijn. Nu realiseer ik me net dat ik niet zeker weet of er wel 4u tussen de ene en de andere pil zat. We waren op pad en ik heb niet goed opgelet. Moet ik actie ondernemen er zat denk ik 3u tussen maar kan ook langer zijn. Ik heb 2x 1000mg genomen. 1x in de ochtend (voor of na het ontbijt) en 1x bij een late lunch en dit is inmiddels ruim 4u geleden. Ik heb verder geen klachten. Ik neem vandaag verder ooo geen pijnstilling meer

5 reacties
    Reageren
    Suus

Dat zal voor 1x niet uitmaken

Reageren
    MerSel

Oké veel dank. Dat stelt me gerust. Ik ga beter opletten, zo’n stomme actie.

Reageren
    MerSel

Sorry, toch nog een vraag. Ik heb last van hypochondrie en nu dus nogal bezig met die paracetamol die ik mogelijk te kort op elkaar heb genomen met mijn stomme hoofd.

Ik keek naar mijn ogen en had toch het idee dat er wat gele gloed in de buitenste hoek zichtbaar is. Kan dit worden veroorzaakt doordat ik die paracetamol te kort op elkaar heb genomen (er zat minimaal 2u tussen maar wrs langer)? Ik heb me de andere dagen wel aan de dosering gehouden. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk maar ik zoek toch even bevestiging.

Reageren
    Suus

Dat zal niks met die paracetamol te maken hebben hoor

Reageren
    MerSel

Dankjewel.

Reageren
Reageer op: Paracetamol te kort na elkaar genomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.