Zoeken Vraag het forum

Overstap rivotril naar Diazepam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diameth

Ik nam 2 keer per dag rivotril ochtend en avond 0,5 mg per keer nu ben ik sinds gisteren overgestapt naar Diazepam maar mijn psychiater heeft gezegd dat ik 3 keer per dag 5 mg Diazepam moet nemen mijn vraag is is het niet beter om 2 keer per dag 7,5 mg Diazepam kan nemen even vaak als toen ik rivotril nam of is 3 keer perdag beter ?

3 reacties
    Reageren
    Suus

De psychiater zal het niet voor niets zo hebben voorgeschreven

Reageren
    Dia meth

Maar voel me erg onrustig en erg depressief krijg zelfs suïcidale gedachten af en toe heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de overstap van rivotril naa naar diazepam gelukt is ? En lukt de overstap altijd of ga ik me verslaafd maken aan Diazepam en dan moet ik toch terug op rivotril om me weer normaal
    Te voelen
    Ik ben in een keer overgestapt nu al 2 dagen maar voel me met de uur alleen maar slechter vooral psychisch
    Heeft iemand advies aub want ben nu al te einde raad en ben bang dat het alleen maar erger wordt 😢

Reageren
    Suus

Als je nu dringend advies over je medicatie nodig bent, bel dan nu de huisartsenpost.
    En anders morgen je psychiater.

Reageren
Reageer op: Overstap rivotril naar Diazepam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.