- Diameth24 maart 2024 om 16:07
Ik nam 2 keer per dag rivotril ochtend en avond 0,5 mg per keer nu ben ik sinds gisteren overgestapt naar Diazepam maar mijn psychiater heeft gezegd dat ik 3 keer per dag 5 mg Diazepam moet nemen mijn vraag is is het niet beter om 2 keer per dag 7,5 mg Diazepam kan nemen even vaak als toen ik rivotril nam of is 3 keer perdag beter ?
3 reactiesReagerenSuus24 maart 2024 om 17:08De psychiater zal het niet voor niets zo hebben voorgeschreven
ReagerenDia meth24 maart 2024 om 20:08Maar voel me erg onrustig en erg depressief krijg zelfs suïcidale gedachten af en toe heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de overstap van rivotril naa naar diazepam gelukt is ? En lukt de overstap altijd of ga ik me verslaafd maken aan Diazepam en dan moet ik toch terug op rivotril om me weer normaal
Reageren
Te voelen
Ik ben in een keer overgestapt nu al 2 dagen maar voel me met de uur alleen maar slechter vooral psychisch
Heeft iemand advies aub want ben nu al te einde raad en ben bang dat het alleen maar erger wordt 😢Suus24 maart 2024 om 20:44Als je nu dringend advies over je medicatie nodig bent, bel dan nu de huisartsenpost.
Reageren
En anders morgen je psychiater.