Ik ben sinds vandaag ochtend overgestapt naar diazepam
Ik slikte 0,5 mg rivotril ochtend en methadon 30 mg
en in de avond neem ik 0,5 mg rivotril en 10 mg zolpidemtart
Nu heeft mijn psychiater me aangeraden om over te schakelen van rivotril naar diazepam zodat ik het later makkelijk kan afbouwen
Mijn vraag is kan je makkelijk overstappen van 2 keer per dag 0,5 mg rivotril naar 3 keer per dag diazepam 5 mg ? Of moet ik gewoon op rivotril blijven
Want hiervoor sliep ik al een maand niet en was ik erg onrustig en angstig kon alleen maar lopen op straat kon me nergens op concentreren geen tv kon niet met mensen praten kon niet eens stil zitten
Dus is de overstap makkelijk van rivotril naar diazepam of krijg ik weer dezelfde symptomen of erger
Ben al verslaafd aan methadon en dat kan pas afgebouwd worden als ik be zo vrij ben
Is iemand al overgestapt van rivotril naar diazepam en ging het echt vlekkeloos zoals mijn psychiater zegt
Want krijg elke 2 a 3 weken een medicijn erbij van hem en lals het niet werkt kan ik ook niet mee stoppen want dan ben ik er al aan verslaafd dus graag iemand met advies over de overstap van rivotril naar diazepam en of ik al kan afbouwen met methadon terwijl ik ga overstappen van medicijnen