Te veel in genomen

  • #1

    Hoi mij zoontje heeft melatonine een half pil maar nu heeft hij 1 half in genomen van zijn zus van 5 mg hij is 8 jaar is dat gevaarlijk en waar moet ik op letten hij slaap nu wel rustig

    Reageer
    #2

    Vraag: Waarom gebruikt hij eigenlijk melatonine?

    Reageer
    #3
    1. Hij komt wel is moeilijk in slaap dan doen we dat niet altijd
    Reageer
    #4

    Dat is dan op voorschrift van een arts?

    Reageer
    #5

    Ja klop maar alleen als hij niet kan slapen

    Reageer
    #6

    Maar kan toch verder geen kwaad of moet ik nog ergens op letten

    Reageer
    #7

    Gebruikt hij ook nog andere medicijnen?

    Reageer
    #8

    Nee verder niks

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Melatonine is niet altijd zonder risico bij kinderen. Aan de Erasmus Universiteit doet men daar onderzoek naar.
    Slaapproblemen bij kinderen op die leeftijd hebben doorgaans ook een oorzaak. Het zou beter zijn om te kijken wat de oorzaak is en dar dan wat aan te doen. Ik zou aanraden om toch eens naar de huisarts te gaan en dast te bespreken.

    Reageer
    #10

    Dan maak ik morgen een afspraak bij de dokter  maar voor nu kan er verder niks gebeuren moet ik nog ergens op letten

    Reageer
    #11

    Voor nu zal dat geen probleem zijn.

    Reageer
    #12

    Oke dan kan ik rustig slapen dank je wel

    Reageer
Reageer op: Te veel in genomen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief