overdossis paracetamol dodelijk?

Dat is een zinloze poging. Je gaat er alleen maar ziek van worden en nog meer problemen krijgen. Neem contact op met 112 !!!

Reactie

hoezo contact opnemen met 112? Als k ziek word en het mn organen aantast ga ik ook vanzelf dood. En doe toch niks goed dus waarom zou ik dr wat aan laten doen. Als k naar het ziekenhuis moet krijg je daar ook weer 80 mensen die met je willen praten en wil dr helemaal met niemand meer over praten

Reactie

Dat is dan een beslissing die je zelf moet nemen.

Reactie

maar wat gaan ze doen als ik wel 112 bel?

Reactie

Ze kunnen kijken of ze adequate hulp voor je kunnen bieden...

Reactie

Ik kan dit zo begrijpen. In 2011 geprobeerd met mega dosis anti depressiva en stemmingsstabilisator. Moest die ochtend naar notaris om te tekenen voor overdracht. Geen geld voor OV. In de lege koopwoning op de kale vloer proberen te slapen. De huurflat stond niks opgebouwd. Was heel laat geworden... Werd op IC wakker. Later naar psychiatrie overgebracht

Reactie

Ik weet niet of je nog leeft. Maar als je dit samen met anti braakmiddel inneemt lijkt het mij wel dodelijk.

Heb zelf ook geprobeerd met mega veel antidepressiva en stemmingsstabilisator in 2011. Werd op IC wakker en later overgebracht naar psychiatrie 😡

Reactie

Denk alsjeblieft aan de machinist. Die heeft de rest van zijn leven een trauma. Zit zelf ook met zelfmoordgedachten maar wil anderen er niet mee belasten..

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dan beschadig je de lever. Schijnt pijnlijk te zijn en kan tot de dood leiden.

Reactie
Reageer op: overdossis paracetamol dodelijk?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief